Årsmøte 2024

Det innkalles med dette til årsmøte på Hotel Bristol,
9. og 10. mars 2024.

Møtet starter lørdag kl. 11.00 og vi regner med å avslutte søndag ca. kl. 16.00.

ÅRSMØTEAVGIFTEN er på kr 350,-. NB: Faktura sendes fra administrasjonen ved påmelding og må være betalt før påmeldingen kan bekreftes. De som evt. bare vil være tilstede én av dagene og/eller ikke skal overnatte må også gi beskjed og betale årsmøteavgiften. (Avgiften tilbakebetales bare ved sykdomsforfall.)

Det reserveres kun overnatting til de som bestiller dette og har betalt årsmøteavgiften. Egenandel for overnatting er kroner 400,- og faktureres fra administrasjonen. Merk at det nå kun tilbys overnatting til medlemmene som bor utenfor Oslo-området. Medlemmer som har bestilt overnatting, men verken møter eller gir beskjed til sekretariatet innen onsdag 6. mars kl. 12.00 må selv betale hele oppholdet.

Vi vil også ønske våre nye medlemmer særskilt velkommen. Nye medlemmer inviteres til en liten samling i forkant av lørdagens middag, sammen med medlemmer fra styret. Dette inkluderer også medlemmer som ikke er nye, men som er på sitt første årsmøte.

PÅMELDING: Du kan melde deg i skjemaet under eller ved å sende en e-post til sekretariatet på post@forfatterforeningen.no

Frist for påmelding er søndag 25. februar.

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet 2024 må være sendt på e-post eller postlagt senest fredag 9. februar.

Vel møtt!

Påmelding årsmøte 2024

Jeg melder meg med dette som deltaker på DnFs årsmøte lørdag 9. og søndag 10. mars 2024.

Navn(Påkrevd)
Jeg ønsker å delta på møtet lørdag(Påkrevd)
Jeg ønsker å delta på møtet søndag(Påkrevd)
Jeg ønsker å delta på middag lørdag kveld(Påkrevd)
Jeg ønsker å delta på samling for nye medlemmer lørdag ettermiddag(Påkrevd)
Jeg bor utenfor Oslo-området og har behov for overnatting lørdag- søndag. NB: overnatting medfører en egenandel på 400 kr.
Årsmeldingen blir sendt ut digitalt da vi ønsker å begrense papirbruk. Kryss av dersom du likevel ønsker et fysisk eksemplar på årsmøtet.