Bokhandelens barnebokstipend til Alf Kjetil Walgermo

FOTO: Anne Schiøtz

– Alf Kjetil Walgermo er ein modig forfattar som vågar å gå inn i det ein ofte ser på som kjipe tema og skapa sterke historier som lesaren blir rørt av, heter det i begrunnelsen fra Norske Barne- og ungdomsbokforfatteres (NBUs) litterære råd.

Om boken Mitt bankande hjarte:

– Det er særdeles imponerande og prisverdig at Walgermo klarar å fenga så mange med eit så alvorlig tema som det å vera ei hjartesjuk jente som ventar på eit nytt hjarta.

– Gode bøker til ferske lesere er enormt viktig både for å vekke nye lesere og for å holde leseinteressen oppe. Vi håper stipendet kan bidra til å utvikle forfatterskap og til å løfte de nye barne- og ungdomsbøkene frem, sier stipendutdeler Trine Stensen, direktør i Bokhandlerforeningen.

Stipendet er et samarbeid mellom Bokhandlerforeningen og NBU. Det er NBUs litterære råd som beslutter hvem som får stipendet, som er finansiert av Bokhandlerforeningens medlemmer. Stipendet ble delt ut under markeringen av Leselystaksjonen under Oslo bokfestival, med 600 barn til stede.

Om forfatteren:

Alf Kjetil Walgermo (34) spiller på det norske forfatterlandslaget i fotball. Han debuterte som barnebokforfatter med Keegan og sjiraffen i 2007. Siden har han gitt ut barneboken Mor og far i himmelen (2009) og ungdomsromanen Mitt bankande hjarte (2011), som er solgt til hele seks land og var en del av Leselystaksjonen 2012. Walgermo har også gitt ut antologien Eselhistorier (2003) og kortprosasamlingen Mestermøter (2006), og han var fotograf og medredaktør på kultutgivelsen Neseatlas (2006).

Om Alf Kjetil Walgermos forfatterskap i begrunnelsen ” Alf Kjetil Walgermo er ei forfattarstemme det er verd å følgja med på framover, han skriv med både eit brennande og bankande hjarta.”