800 titler på årets Mammutsalg

Over 800 titler med inntil 80 prosent rabatt tilbys på årets Mammutsalg, som varer fra mandag 27. februar til lørdag 10. mars. – Mammutsalget er landets største boksalg med tilbud på både bestselgere og de mer ukjente perlene, sier Bokhandlerforeningens direktør Trine Stensen. – Mammutsalget har over 125 års tradisjon og trekker tusenvis av lesere til bokhandelen i de to ukene salget pågår.

mammut

På årets Mammut vil leserne finne norske og oversatt titler innenfor de fleste bokkategorier: romaner, krim, humor, tegneserier, lydbøker, lyrikk, skuespill, biografier, dokumentar, interiør, kokebøker, kunst, språk, filosofi, religion, helse, friluftsliv, reise, geografi, hobby, verk og oppslagsbøker samt bøker for barn og ungdom i alle aldre.

Mammutsalget har over 125 års tradisjon. Den første fellesnedsettelsen fant sted så tidlig som i 1885. I 1964 ble Mammutnavnet lansert. Mammutsalget er i dag et av bokbransjens sterkeste merkenavn og er det største breddesalget for bøker i Norge. Alle titler som ikke lenger er bundet av fastprisen kan være med på salget. Mammutsalget arrangeres i regi av Forleggerforeningen og Bokhandlerforeningen.