Asli Erdogan kommer til DnFs medlemsmøte

asli_erdogan_og_heidi_marie_kriznik

Den tyrkiske forfatteren Asli Erdogan ble på  årsmøtet i mars tildelt DnFs Ytringsfrihetspris for 2017. Hun hadde ikke mulighet til å være til stede da. Vi har jobbet videre med å få henne til Oslo og har invitert henne til å motta prisen på tampen av vårt medlemsmøte 17. november i år. Heidi Marie Kriznik og Mette Møller møtte Asli Erdogan under bokmessen i Frankfurt. Det er en stor glede å fortelle at Asli Erdogan har ryddet plass i sin svært fulle kalender for å komme til Oslo og motta DnFs Ytringsfrihetspris for 2017. Hun oppholder seg for tiden i Frankfurt.