Bilde frå julemarknader

Anne Oterholm kjøper - og får signert - bøker av Øivind Haanes

Wien, Edinburgh, København, Forfatterforeningen. Til felles har dei julemarknader. Dei første er glitrande stykke ekslusivitet. Forfattarane sin julemarknad er også ekslusiv, men på ein heilt annan måte:

Julemarknaden blir laga av og med forfattarane-   til fordel for både dei som skriv og les bøker. Det er òg ein møteplass mellom lesarne og dei skrivande. Ikkje minst fordi ein ser at det ofte er dei skrivande som sjølv kjøper med seg bøker heim, og får dei signert av kollegaer. Kom og bli med på festen! Litteraturhuset – i kjellaren – frå 14 til 17 søndags kveld.