Danske forfattere lager sin egen bokbuffé

Bokbuffeen – Forfatterforeningens nettbokhandel der forfatterne selger sine egne bøkers restopplag – har fått en dansk "søster": Dansk Forfatterforening har nå opprettet Forfatterbogladen.dk. Om tiltaket skriver de: "Forfatterbogladen.dk er en ny bogportal, som Dansk Forfatterforening har oprettet. Her kan foreningens medlemmer sælge de bøger, som er i restlager, og som ikke længere er bundet af forlagskontrakter m.v. Det er kun foreningens medlemmer, der kan sætte bøger til salg, mens butikken er åben for alle interesserede. Dansk Forfatterforening har ikke nogen fortjeneste ved salget af bøgerne – pengene går ubeskåret til forfatterne."