Haugen Bok på kundebarometer

Kundetilfredshetsprisen er kanskje ikkje den mest brukarvennlege tittelen på ein pris. Men det han konkluderer er seriøs forskning: Norsk Kundebarometer er eit forskningsprosjekt som Handelshøyskolen BI…

Kundetilfredshetsprisen er kanskje ikkje den mest brukarvennlege tittelen på ein pris. Men det han konkluderer er seriøs forskning: Norsk Kundebarometer er eit forskningsprosjekt som Handelshøyskolen BI gjer for 15. år. Dei måler kor tilfredse kundar er med leverandører av varer og/ eller tenester. Flytoget vann i fjor, og gjer det igjen i år. Haugen bok kom i år på ein fjerdeplass, etter at 5500 kundar har sagt meininga si. Andre bokhandlarar som var med i undersøkjinga, var Libris, Norli og Ark. Dei kom tett på kvarandre i undersøkjinga, som nummer 47. 49 og 51 (i same rekkefølge).