Medlemsskapskriterier tema for styreseminar

Styret har i år diskutert strategi og foreningens medlemskriterier.  Knut Oterholm kom til seminaret og holdt foredraget «Kvalitet i praksis. Kollektiv skjønnsutøvelse.» Oterholm er universitetslektor og…

Fra venstre: Mathias Samuelsen, Victoria Bø, Kari Brænne, Kerstin Bennett, Mette Møller, Kristine Tofte, Håvard Syvertsen og Sigbjørn Skåden. Foran: Heidi Marie Kriznik (Foto: Mette Karlsvik)

Styret har i år diskutert strategi og foreningens medlemskriterier.

Knut Oterholm kom til seminaret og holdt foredraget «Kvalitet i praksis. Kollektiv skjønnsutøvelse.» Oterholm er universitetslektor og stipendiat ved Institutt for arkiv, bibliotek og informasjonsvitenskap.

Styret i Forfatterforeningen består for tiden av styreleder Heidi Marie Kriznik og nestleder Sigbjørn Skåden, samt Håvard Syvertsen, Kari Brænne, Kristine Tofte, Mathias Samuelsen, Mette Karlsvik og Victoria Bø.