Nesbø toppar framleis, mens Egeland er nykommar

Jo Nesbø toppar framleis boklistene, både den for e- og p-bøker, etter at Politi gjekk rett til topps på lista allereie i veke 12.  Boklisten…

bestseljar_p

Boklisten er utarbeida av Den norske Bokhandlerforening. Salgsstatistikk er henta frå Ark Bokhandel (103 butikkar), Notabene (110 butikker), Norli (73 butikkar), Libris (83 av 91 butikkar), Fri Bokhandel (22 av 106 butikkar), Tanum (17 butikkar), Boklageret (11 butikkar), Tanum.no, Haugen Bok og Akademisk Kvarter. Bokdata fra Den norske Bokdatabasen AS.

Bokhandlerforeninga skriv elles dette om lista: For bøker med fri pris inkluderes kun titler som ikke overstiger mer enn 80 prosent salg via en kjede.

Listen utgis en gang i uken. Lister: Mestselgende skjønnlitteratur, norsk og oversatt, utgitt 2013-2014. Mestselgende generell litteratur, norsk og oversatt, utgitt 2013-2014. Mestselgende pocket- og billigbøker, norsk og oversatt, utgitt 2013-2014.