Ny, kjapp forfatterundersøkelse

mail

DnF gjennomførte i 2010 en større spørreundersøkelse blant sine medlemmer. Forlagene har vært svært positive til undersøkelsen og har også ønsket å bruke resultatene i sitt arbeid for å bli bedre. For å opprettholde presset på forlagene følger DnF opp fjorårets undersøkelse med en kortere undersøkelse. Denne undersøkelsen – som det bare tar noen minutter å fullføre – tar for seg forlagsarbeidet, men fokuset er på forfatterens egne ønsker og behov. Lenken til undersøkelsen er sendt ut på e-post til medlemmene. Svarfristen er mandag 24. januar. Resultatene offentliggjøres på DnFs årsmøte lørdag 19. mars.