Tom Harald Jenssen ny leder i Forleggerforeningen

tom harald jenssen

Tom Harald Jenssen (bildet), administrerende direktør i Cappelen Damm, er valgt til ny leder i Forleggerforeningen. Geir Berdahl gikk av etter sju år som leder. Tine Kjær, forlagssjef i Piratforlaget, er ny nestleder. Hele styret i Forleggerforeningen er etter generalforsamlingen ser slik ut:
Tom Harald Jenssen (Cappelen Damm), leder. Tine Kjær (Piratforlaget), nestleder. Edmund Austigard (Samlaget). Anne Gaathaug (Kagge). Alexander Leborg (Minuskel). Geir Mork (Gyldendal). Mads Nygaard (Aschehoug). Vebjørn Rogne (Schibsted). Bjørn Smith-Simonsen (Pax). Gunnar Totland (Transit). Varamedlemmer: Øyvind Wigestrand (Wigestrand). Anne Veiteberg (Verbum/Bibelselskapet).