Uprisen 2011

Uprisen er ein litterær pris som går til ei barne- eller ungdomsbok og er eit samarbeid mellom Foreningen Les, Den Kulturelle Skulesekken og Norsk Litteraturfestival på Lillehammer. Det er ungdom sine eigne bokmeldingar som er grunnlaget for nomineringa. I fjor gjekk den til Lars Mæhle frå Sunndalsøra for boka "Landet under isen". Blant dei nominerte til prisen for 2011, finn vi mellom andre Arne Svingen (nominert i lag med Christoffer Grav for boka «Med Egne Øyne»), Hilde Hagerup (med boka «Alt som er galt med Georg»), Tor Arve Røssland (med boka «Svarte-Mathilda»), Axel Hellstenius og Morten Skårdal («Fittekvote»), Sigbjørn Mostue («Den siste magiker»).