Velkommen til nytt nettsted

dnf

Enda viktigere: Vi får plass til flere saker på forsiden. Vi fjerner elementer som sjelden eller aldri er i bruk, slik at de viktige lenkene blir desto enklere å finne frem til. Og siden mange av dere er innom nettstedet med ujevne mellomrom, synes vi det er fint at det blir plass til mange flere henvisninger på forsiden. Dermed går dere ikke glipp av viktig informasjon og spennende reportasjer. Vi forsøker å holde deg orientert om alt fra organisasjonsnyheter, fagstoff og presentasjon av nye medlemmer til aktuelt stoff om bokbransjen.

Her på nettstedet finner du også kontaktinformasjon til andre medlemmer, alle standardkontrakter, stipendinformasjon og en oversikt over de tillitsvalgte i DnF (styret, Det litterære Råd, Internasjonalt utvalg). Vi har også lenker til stoff om internasjonalt arbeid og ytringsfrihet, forfatterboliger i inn- og utland og arbeidsplasser i litteraturhus. Dessuten presenterer vi lenker til forfatterblogger og byr på ulike typer sitater fra litteraturens verden. Vi vil gjerne være en portal for deg som er interessert i Den norske Forfatterforeningen spesielt og forfattere, litteratur og bokbransje generelt. Vi håper du fortsetter å besøke oss med jevne mellomrom for å få oppdateringer om smått og stort fra DnF og litteraturens verden.

– Redaksjonen